Cieszymy się, że firmy dostrzegają potencjał realizacji swoich celów poprzez sponsoring Pucharu Polski. Partnerstwo z firmą Totolotek to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że razem z tak solidnym partnerem będziemy budować prestiż rozgrywek co najmniej przez kolejne 2,5 roku.Adam Lamentowicz, CEO Totolotek S.A. po podpisaniu umowy nie krył zadowolenia ze wsparcia Pucharu Polski i wiążącym się z tym wzrostem rozpoznawalności marki:
Bardzo ważnym elementem misji naszej firmy jest wspieranie rozwoju polskiego sportu. Puchar Polski – turniej, w którym co roku bierze udział ponad tysiąc zespołów – doskonale wpisuje się w tę misję. Jesteśmy długoterminowym partnerem i wierzymy, że Puchar Polski będzie wydarzeniem, którego popularność będzie rosła. Dodatkowo dzięki temu nasza marka staje się bardziej rozpoznawalna, docieramy do szerszej grupy odbiorców.Na mocy podpisanej umowy, oprócz miejsca w oficjalnej nazwie, bukmacher zyskał prawo do posługiwania się logotypem Totolotek Pucharu Polski we własnych akcjach marketingowych. Logo marki będzie widoczne na rękawach koszulek piłkarzy, materiałach reklamowych i wszystkich akcjach związanych z tymi rozgrywkami. Umowa pomiędzy bukmacherem a PZPN obowiązuje do 31 maja 2021 roku.
Nie pozostaje nam nic innego jak pogratulować obu stronom podpisania umowy z której skorzysta przede wszystkim polski sport.:flag-pl::trophy: Od dziś @PZPNPuchar to Totolotek Puchar Polski!
— Totolotek :trophy: (@TotolotekPL) 1 lutego 2019
To dla nas wielki zaszczyt móc wspierać najstarsze piłkarskie rozgrywki w Polsce :handshake:#ŁączyNasPucharpic.twitter.com/BT0baB8Xo6
Komentarze