Nowe logo LV Bet, które widzicie po prawej stronie to zapowiedź zmian, jakie bukmacher szykuje dla swoich klientów od lutego 2019 r. Z czym wiąże się nowy system identyfikacji wizualnej marki? Przeczytacie w tym artykule.
O tym, że bukmacher LV Bet pozazdrościł Fortunie tytułu Mecenasa Sportu 2018 pisaliśmy przy okazji ogłoszenia podpisania umowy sponsoringowej ze Stalą Mielec. Teraz bukmacher idzie jeszcze dalej i ze zmianą logotypu ma pojawić się także odświeżony wygląd strony oraz nowych funkcjonalności, które mają uatrakcyjnić ofertę LV Bet dla graczy. Co więcej, wraz ze zmianą w brandzie bukmacher zapowiedział kolejne inwestycje w działalność sponsoringową polskich rozgrywek i klubów a także akcje reklamowe, będące elementem kampanii promującej nowy wizerunek bukmachera. LV Bet zapowiedział jednocześnie zmiany w terminalach w punktach naziemnych oraz odświeżenie interfejsu aplikacji na telefony.
Łukasz Kieza, Country Manager LV Bet tak mówi o planowanych nowościach:
„Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET.”
LV Bet na polskim rynku działa już ponad 2 lata mocno angażując się w tym czasie w działalność sponsoringową, o czym więcej przeczytacie na podstronie LV Bet w naszym serwisie. W takim tempie bukmacher ma ogromne szanse na zwycięstwo w kolejnej edycji plebiscytu organizowanego przez Przegląd Sportowy i telewizję Polsat zwiększając tym samym ocenę popularności wśród polskich graczy.
Komentarze